Wysyłki, dostawy
i reklamacje
Realizacja zamówień wysyłkowych
Zamówienia wysyłkowe realizujemy od poniedziałku do piątku. Czas realizacji może potrwać do 3 dni roboczych.
Płatność za paczkę można zrealizować w jeden z podanych sposobów:
1) paczka "za pobraniem"
2) przelew na konto bankowe *
3) przelew na numer telefonu (BLIK) *
* Płatność przelewem - przebieg całego procesu:
1) Otrzymujemy Twoje zamówienie.
2) Przygotowujemy paczkę i wysyłamy na Twój SMS dane do zapłaty. Pełną listę zamówionych produktów wraz z kwotą do zapłaty możesz otrzymać na życzenie na swój adres e-mail.
3) Wykonujesz przelew i wysyłasz zwrotnie na nasz adres e-mail / SMS potwierdzenie wpłaty (możesz je wygenerować w internetowym serwisie bankowym lub aplikacji mobilnej danego banku - takie potwierdzenie pozwala nam wysłać Tobie paczkę jeszcze zanim zaksięgujemy wpłatę na naszym koncie).
4) Wysyłamy Twoją paczkę, a Ty dostajesz od przewoźnika powiadomienie SMS o jej nadaniu. Najczęściej już kolejnego dnia cieszysz się naszymi produktami!
Koszty przesyłek przy różnych wariantach płatności i transportu:
Paczka "za pobraniem":
Doliczamy koszt przesyłki w wysokości 30,00 zł dla zamówień o wartości poniżej 500,00 zł.
Doliczamy koszt przesyłki w wysokości 10,00 zł dla zamówień o wartości równej lub wyższej 500,00 zł.
Paczka "przelew na konto bankowe / numer telefonu (BLIK)":
Doliczamy koszt wysyłki w wysokości 20,00 zł dla zamówień o wartości poniżej 500,00 zł.
W zamówieniach o wartości 500,00 zł lub powyżej - wysyłka jest gratis.
Dostawy firmowe "na SMS"
Jeśli jesteś na naszej liście dystrybucyjnej, dostaniesz od nas dwa razy w miesiącu SMS informujący o organizacji firmowej dostawy w Twoim rejonie. Gdy przyślesz nam swoje zamówienie, w terminie określonym przez ten SMS, to zostanie ono dostarczone do Ciebie za darmo,
jeśli jego wartość będzie równa lub wyższa 200,00 zł (przy paczce "pobraniowej" doliczamy wtedy tylko 10,00 zł).
Reklamacje produktów
Jeśli którykolwiek z zakupionych u nas produktów jest wadliwy lub zniszczył się pomimo prawidłowego użytkowania, to możesz zgłosić jego reklamację. Potrzebne będzie tylko kilka podstawowych informacji oraz zdjęcie uszkodzonego produktu. Proces reklamacji przebiega drogą mail'ową (możliwym jednak jest, że zadzwonimy do Ciebie w trakcie całego procesu w celu szybszego ustalenia szczegółów zwrotu). Przejdź do formularza reklamacyjnego klikając w przycisk dostępny poniżej.
Newsletter | Zero spamu, 100% informacji
Zapisz się do newslettera i dostawaj powiadomienia e-mail o nowościach, promocjach i nadchodzących wydarzeniach.
Możesz zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili.
Obsługa klienta:
+48 690 604 804
+48 574 493 085
Pon. - pt. - 9:00 - 15:00
Znajdź nas na:
Paczki dostarczają:
TIANDEPRO Zbigniew Jurek
NIP: 514-010-56-93
63-500, Jesiona 14
Projekt oraz wykonanie strony Sara Goleniewicz
Zdjęcia Justyna Urban-Malina.pl
© 2025 TIANDEPRO
Wszelkie prawa zastrzeżone.