Regulamin wewnętrzny Centrum Serwisowego TIANDEPRO
1. Centrum Serwisowe jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.
2. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-12:00 pod nr telefonu: +48 690 604 804 i +48 574 493 085. Pod tymi numerami funkcjonuje również WhatsApp, dzięki któremu osoby przebywające poza granicą Polski mogą się kontaktować bezpośrednio (pisać, dzwonić lub zostawiać wiadomości głosowe). Przesłane wiadomości rozpatrywane będą w kolejności chronologicznej (od najstarszej począwszy) i odpowiadamy na nie następnego dnia roboczego od godz. 10:00.
3. Realizujemy zamówienia:
A) Złożone w systemie bezpośrednim - nadesłane przez SMS, e-mail, formularz dostępny na tiandepro.pl w zakładce "Złóż zamówienie".
B) Złożone przez sklep internetowy tiandepolska.pl.
C) Złożone przez aplikację EcoDeViva**Osoby prowadzone przez doradców w systemie biznesowym aplikacji EcoDeViva zamawiają tylko przez aplikację.
4. Nie realizujemy zamówień:
A) Złożonych telefonicznie.
B) Nie przyjmujemy tzw. „domówień” do zamówienia. Ewentualne przypadki domówień traktujemy jako osobno złożone zamówienie.
5. Osoby o nadanym numerze ID są zobowiązane do podania go przy składaniu zamówienia, jak również do podania imienia i nazwiska swojego sponsora wraz z jego ID. Centrum Serwisowe nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe naliczenie punktów wynikające z braku ID lub podania błędnego ID.
6. Przygotowywanie i wysyłka zamówień:
A) Zamówienia złożone w systemie bezpośrednim są realizowane według następujących zasad:
Zamówienia złożone do godz. 9:00 danego dnia roboczego są realizowane w ciągu 2 dni roboczych.Zamówienia złożone po godz. 9:00 danego dnia roboczego są realizowane w ciągu 3 dni roboczych.O terminie wysyłki paczki decyduje data zaksięgowania przelewu na koncie lub data otrzymania potwierdzenia przelewu.
B) Zamówienia złożone w systemie biznesowym aplikacji EcoDeViva są realizowane według następujących zasad:
Opłacone zamówienie złożone do godz. 9:00 danego dnia roboczego jest realizowane i wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.Opłacone zamówienie złożone po godz. 9:00 danego dnia roboczego jest realizowane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych.
7. Koszty wysyłek:
A) Przy zamówieniach złożonych w systemie bezpośrednim, bezpłatna przesyłka obowiązuje od zakupów za minimum 500,00 zł.
B) Przy zamówieniach złożonych w systemie bezpośrednim w odpowiedzi na SMS-info, przesyłka bezpłatna obowiązuje od zakupów za minimum 200,00 zł.
C) Przy zamówieniach złożonych przez sklep internetowy tiandepolska.pl, bezpłatna przesyłka obowiązuje od zakupów za minimum 300,00 zł.
D) Przy zamówieniach złożonych w systemie biznesowym aplikacji EcoDeViva, przesyłka bezpłatna obowiązuje od zamówień za minimum 150 pkt.
8. Zasady promocji oficjalnych i węwnętrznych:
A) Oficjalna promocja trwa dwa miesiące i obejmuje zarówno zestawy promocyjne, jak i wybrane produkty w obniżonych cenach.
B) Niektóre produkty objęte promocją mogą mieć krótszy termin przydatności do użycia (informacje dostępne w Centrum Serwisowym). Po zakupie nie podlegają one zwrotowi, wymianie ani reklamacji, dlatego prosimy o przemyślane decyzje zakupowe.
C) Nie można zmieniać konfiguracji zestawów promocyjnych, ani łączyć różnych promocji.
D) Promocje wewnętrzne organizowane przez Centrum Serwisowe, nie mogą być publikowane na portalach internetowych ani oficjalnych stronach. Naruszenie tej zasady może skutkować wycofaniem danej promocji.
E) Jeśli dany produkt objęty promocją zostanie wyprzedany, organizator zastrzega sobie prawo do jego wymiany na inny lub zakończenia promocji. Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów.
9. Realizacja zamówień za walutę TianDe DeCoins:
A) Zakupy opłacone walutą TianDe DeCoins przychodzą do Centrum Serwisowego TIANDEPRO z odrębnego magazynu w Europie, wyznaczonego przez centralę TianDe. Czas ich transportu do naszego Centrum Serwisowego trwa zwykle od 3 do 4 tygodni. Jeżeli termin otrzymania zamówionych produktów się wydłuża - prosimy o bezpośredni kontakt z naszą infolinią.
B) Po skompletowaniu przez nas zamówienia, otrzymasz SMS z prośbą o wskazanie sposobu jego doręczenia.
10. Odbiór korzyści z programu TianDe Infinity Bonus*:
A) Infinity Bonus do 150,00 € jest odbierany w Centrum Serwisowym w formie produktów. Koszty wysyłek - patrz pkt. 6 regulaminu.
B) Infinity Bonus powyżej 150,00 € prosimy o przekierowywanie na swój osobisty rachunek bankowy.
*Formularz i zasady programu znajdują się na oficjalnej stronie tiande.eu w zakładce Online Office.
11. Braki towarowe:
W przypadku, kiedy zaistnieją braki towarów w dostawie z centrali, informujemy o tym fakcie klienta w postaci uwagi dołączonej do zamówienia. Po uzupełnieniu braków towarowych, zaległe produkty dosyłamy na nasz koszt lub dokładamy je do następnego zamówienia. W celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości - prosimy o bezpośredni kontakt z naszą infolinią.
12. Nota korygująca (tzw. korekta):
A) Na osoby korzystające z programu TianDe SmartClub i współpracujące z Centrum Serwisowym, nałożony jest obowiązek pilnowania i sprawdzania swojego obrotu punktowego.
B) Do godz. 10:00, 5-tego dnia każdego miesiąca, należy wysłać raport dotyczący ewentualnej korekty obrotu punktowego (wraz z zamówieniem adekwatnym do ilości skorygowanych punktów) na e-mail: biuro.tiande.wroclaw@gmail.com. Szablon raportu punktowego jest dostępny do pobrania na stronie tiandepro.pl w zakładce "Strefa konsultanta".
13. Zasady zwrotu i reklamacji:
A) Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu. Przyjmujemy wyłącznie produkty w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użycia.
B) Reklamację można zgłosić w ciągu 14 dni od wykrycia wady, ale nie później niż określono w gwarancji. Dostarcz dowód zakupu (zdjęcie, zrzut ekranu, wydruk lub nr. zamówienia), opisz i dołącz zdjęcia wady. Wyślij na e-mail: biuro.tiande.wroclaw@gmail.com. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.
C) Produkty promocyjne nie podlegają zwrotom i reklamacjom. Prosimy o przemyślane zakupy.
D) W przypadku uznania zwrotu/reklamacji oferujemy: zwrot pieniędzy (gotówką lub przelewem), wymianę produktu lub bon na kolejne zakupy.
E) Nie przyjmujemy produktów używanych, uszkodzonych z winy klienta lub z niekompletnym opakowaniem.
Mamy nadzieję, że obopólna znajomość powyższych zasad uczyni naszą współpracę bardziej płynną i satysfakcjonującą.
Regulamin funkcjonowania
Centrum Serwisowego
Newsletter | Zero spamu, 100% informacji
Zapisz się do newslettera i dostawaj powiadomienia e-mail o nowościach, promocjach i nadchodzących wydarzeniach.
Możesz zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili.
Centrum Serwisowe TIANDEPRO
partner dystrybucyjny tiandepolska.pl
Infolinia:
+48 690 604 804
+48 574 493 085
Pon. - pt. - 10:00 - 12:00
Znajdź nas na:
Paczki dostarczają:
TIANDEPRO Zbigniew Jurek
NIP: 514-010-56-93
63-500, Jesiona 14
Projekt oraz wykonanie strony Sara Goleniewicz
© 2025 TIANDEPRO
Wszelkie prawa zastrzeżone.